Pokerface cover

 
 
 
En låt Sofia önskade! Håller på med ngr andra också, enjoy!



Kommentarer
Postat av: Sunnybunny <3

Det är verkligen helt sjukt hur bra jag tycker att du är, jag får seriöst gåshud! Snart kör vi en ihop!!! puss <3

Svar: jaaa längtar! <3 tacktacktack sunnybunny <3
Malin Olsson

2013-02-25 @ 15:08:29
URL: http://sofiaeliaasson.blogg.se/
Postat av: Malou

Asså Malin, wow! Gåshud <3

Svar: ååååh, tackis! <3
Malin Olsson

2013-02-25 @ 16:02:00
URL: http://maloousan.blogg.se
Postat av: Den anonyma pedofilen

Cooooooooool låt <3

2013-02-25 @ 21:53:29
Postat av: Linnea

Maaaaalin, Din röst är helt underbar! <3

Svar: taaack Linnéaaaa! <3
Malin Olsson

2013-05-20 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
justacitygirl.blogg.se/musik - Här kommer jag lägga ut allt som har med musik att göra, mest mina covers :)

hjälp mig välja låt!

hej allihopa! eller du, i alla fall, inte så många som är här och hälsar på eftersom jag inte är så duktig som jag hade tänkt att uppdatera här... men aja, nu håller jag på och vet inte vilken jag ska välja så här är två smakprov på två låtar och jaaa jag har precis kollat Pitch Perfect, det är därför det blev dessa två tror jag. På titanium kommer ni antingen hata eller förhoppningsvis älska slutet i de höga tonerna, är lite småttt livrädd för den låten eftersom den är fett riskabel, men jag är ingen stjärna så ge mig lite handikapp tack.. 
 
så ja, lyssna och välj vilken ni helst vill höra härnast och kommentera, tack på förhand!
 
och som sagt, höga toner så sänk volymen ;)
 
 
 



Happy Ending cover




Pokerface cover

 
 
 
En låt Sofia önskade! Håller på med ngr andra också, enjoy!



Firework cover

 



RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!